Kamis, 19 November 2015

Menggunakan Pemulihan Homeopathic

Menggunakan Pemulihan Homeopathic

Falsafah asas di sebalik ubat-ubatan homeopati menyatakan bahawa penyakit dan penyakit, bukan sahaja fizikal tetapi emosi dan mental juga, adalah disebabkan oleh gangguan dalam apa yang dipanggil kuasa penting. Ini kuasa penting mempunyai keupayaan untuk menyesuaikan diri dengan sebab-sebab dalaman dan luaran. Proses ini dikenali sebagai undang-undang kerentanan, dan ia menyatakan bahawa kesihatan yang positif atau negatif seseorang yang diberi adalah sedikit sebanyak disebabkan oleh keadaan mental orang itu. Penyakit dan penyakit, oleh itu, adalah tanda-tanda gangguan yang berkuat kuasa yang penting, dan ia adalah daya penting yang dirawat, dan bukannya penyakit. Proses ini boleh disamakan dengan idea dalam perubatan moden yang menyatakan ia adalah lebih baik untuk menyembuhkan penyakit, dan bukan merawat gejala.

Ubat-ubatan homeopati datang dalam pelbagai bentuk, walaupun terdapat dua jenis utama yang digunakan. Materia medica, jenis pertama, pada asasnya adalah koleksi gambar ubat yang dianjurkan oleh kegunaannya, yang menyediakan penerangan corak gejala ubat-ubatan tertentu. Jenis kedua bentuk perubatan homeopati adalah senarai lagu-lagu, yang bertindak sebagai indeks sistem penyakit dan memberikan ubat yang digunakan untuk itu.

Bahan-bahan utama yang digunakan dalam ubat-ubatan homeopati secara umumnya diambil dari tumbuhan, haiwan, dan produk mineral. Bahan-bahan sintetik juga kadang-kadang digunakan. Sesetengah pengamal perubatan homeopati, seperti yang dimiliki oleh perintah itu esoterik Dagon, penggunaan bahan yang dikenali sebagai aspek yang sukar diduga, yang diambil tidak begitu banyak daripada bahan-bahan material tetapi dari tenaga elektromagnet ditangkap dalam bahan-bahan. Sejauh mana ubat homeopati boleh memberikan manfaat kesihatan yang amat berbeza, jadi melakukan sedikit penyelidikan sendiri sebelum melabur dalam ubat boleh membantu. Apabila digunakan dengan betul, ubat homeopati boleh menyediakan beberapa manfaat kesihatan, dari (gejala sejuk pengawetan) fizikal kepada emosi (mengurangkan tekanan dan kebimbangan).

Tidak ada komentar:

Posting Komentar