Kamis, 19 November 2015

Bagaimana untuk Penyembuhan Sinusits

Bagaimana untuk Penyembuhan Sinusits

Resdung adalah masalah yang semakin meningkat untuk beribu-ribu orang di seluruh negara. Terdapat berjuta-juta kes yang dilaporkan setiap tahun, dan tidak syak lagi banyak kes-kes lain yang masih tidak dilaporkan oleh yang tak terhitung jumlahnya berjuta-juta yang lain.

Saya salah seorang daripada berjuta-juta tidak dilaporkan penghidap resdung. Saya pernah mempunyai sinusitis kronik, ia seolah-olah saya ada tidak pernah berehat di antara episod.

Saya menjadi amat bosan pusingan selepas pusingan antibiotik, setiap pusingan lebih kukuh dan kuat. Saya benar-benar percaya bahawa semua orang-orang preskripsi tidak boleh menjadi baik untuk badan dan saya berikrar untuk mencari satu untuk menyembuhkan resdung sekali dan untuk semua dari hidup saya.

Saya mendapati penawar dan saya mahu orang lain mendapat manfaat daripada apa yang telah mengubah hidup saya. Jadi di sini adalah beberapa perkara yang perlu anda bermula berasa lebih baik.

Keluar vitamin C dan mula mengambil kira-kira 2000 mg sehari. Ini seolah-olah seperti dos besar, saya tahu, tetapi sistem imun anda memerlukannya untuk melawan jangkitan. Juga, membuat mencuci hidung daripada 2 atau 3 tablet. Hanya meletakkan mereka dalam secawan air suam selama 20 minit sehingga mereka telah benar-benar larut. Kemudian gunakan air panas kerana bilas. Perkara yang menarik mengenai basuh ini adalah bahawa tisu hidung anda adalah sangat nipis dan mereka cepat menyerap vitamin, memberikan anda rangsangan yang cepat bahawa anda tidak boleh mendapatkan apa-apa cara lain.

Anda juga perlu meningkatkan jumlah vitamin A dalam anda diet. Anda boleh membuat vitamin A dibasuh menggunakan kaedah di atas, serta mengambil ia dengan bentuk tambahan dan dengan meningkatkan sayur-sayuran berdaun hijau dalam diet anda setiap hari.

Bercakap dalam diet harian, anda akan mahu untuk memulakan jurnal untuk beberapa hari supaya anda boleh melihat keluar barang-barang yang menggalakkan pertumbuhan mukus. Mukus adalah masalah utama apabila anda mengalami resdung, dan walaupun badan tidak mewujudkan mukus dengan sendiri, anda tidak ingin masalah ini dengan menggalakkan pengeluaran mukus.

Anda tidak perlu membuat perubahan diet kekal. Saya tidak bermaksud bahawa anda perlu berhenti menikmati produk tenusu selama-lamanya, anda hanya perlu untuk menghilangkan itu semasa anda melawan jangkitan resdung. Anda akan mahu untuk memberi badan anda setiap kelebihan yang mungkin, termasuk pengeluaran mukus yang lebih rendah untuk menyembuhkan resdung.

Jika anda serius untuk mencari ubat resdung, maka artikel ini pendek adalah hanya permulaan penawar resdung semulajadi yang sedia ada.

Anda tidak perlu dos besar ubat-ubatan untuk melegakan, anda hanya perlu tahu apa ubat resdung semula jadi di luar sana. Yang benar adalah melegakan resdung mungkin sudah di dalam almari dapur anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar